Kulturna dediščina v osnovni šoli
S projektom smo zasnovali novo učno prakso ki sloni na medpredmetnem povezovanju in podaja učne snovi različnih predmetov skozi primere kulturne dediščine
Snovanje nove učne prakse
Študijski obisk Norveške
5 dnevni obisk
V mestu Flekkefjord na Norveškem in na območju Geoparka Magma smo skozi delavnice ter oglede na terenu spoznavali metode poučevanja kulturne dediščine v norveških osnovnih šolah.
Analiza učnih načrtov
DOKUMENT
Z analizami učnih načrtov in dejavnosti smo pokazali, da se osnovnošolski predmeti lahko uspešno povezujejo tudi na področju kulturne dediščine.
Analiza dobrih praks
DOKUMENT
Zbrali in analizirali smo dobre prakse vključevanja kulturne dediščine v osnovnošolskem kurikulumu v Sloveniji in na Norveškem.
V podporo učni praksi
Galerija pod Homanovo lipo
DIDAKTIČNI KOTIČEK
V OŠ Ivana Groharja, smo ustvarili prostor posvečen kulturni dediščini namenjen učenju, razstavljanju in druženju v ambientu arhitekturnih elemntov in podob starega mestnega jedra Škofje Loke.
Učni Laboratorij
UČNI PROSTOR
V bivši škofjeloški mestni hiši smo prenovili in opremili prostore, ki so v prvi vrsti namenjeni učiteljem osnovnih šol za prenos znanja o nepremični kulturni dediščini.
Skrinja dediščine
DIDAKTIČNI PRIPOMOČEK
Izdelali smo 9 lesenih skrinj, ki so po izgledu približek tradiconalnih skrinj za hrambo didaktičnih pripomočkov. Vsebina skrinj dopolnjuje učenje novih vsebin glede na posamezno triado.
Preverjanje odzivov učencev na dediščino z nevrotestiranjem
Z inovativnim pristopom nevrotestiranja smo v različnih učnih okoljih merili možgansko aktivnost učencev pri učenju skozi primere kulturne dediščine, pri učenju redne učne snovi pri podaji učne vsebine na interaktiven način ter pri podaji učne vsebine na klasičen način. Tako smo prišli do znanstveno podkrepljenih ugotovitev, ki so nas usmerjale pri snovanju nove učne prakse.